RAHSIA KECANTIKAN SELEBRITI MALAYSIA TERBONGKAR!!!

4.1K reads

Dengan Aura White anda boleh membuat transformasi seperti selebriti dan keluar dari keGELAPan !!! PILIHAN TERBAIK MENGGANTIKAN SUNTIKAN & RAWATAN LASER. Sains Kecantikan Semulajadi. UNTUK KULIT KENDUR, KUSAM, KULIT TIDAK SEKATA, TIDAK BERMAYA, JERAWAT, MALASMA, PIGMENTASI, PARUT, JERAGAT, KULIT GELAP DAN EKZEMA. * Produk Aura White ini adalah produk minuman inovasi terkini untuk PENCERAHAN KULIT YANG PERTAMA DI MALAYSIA MENGABUNGKAN 3 STEM SEL DARI TOMATO, EPAL DAN ROSELLE BERSAMA GLUTATHIONE DAN TILAPIA KOLAGEN!!! * Minuman Aura White inovasi kecantikan dari teknologi Jepun yang mempunyai campuran bahan sesuai untuk kulit asia * Minuman ini bukan sahaja memberi kulit kita putih dan gebu malah memberi kesihatan dalaman di dalam badan kita. * Jika kita hanya mengunakan produk kecantikkan untuk luaran tetapi tidak mengambil minuman kesihatan untuk dalaman tidak ada guna, mungkin disebabkan keletihan juga merupakan salah satu punca yang menyebabkan kulit muka dan badan kusam, berjeragat dan tidak bermaya disamping faktor kekurangan collagen. * Kepada yang mempunyai masalah keguguran rambut atau kerosakkan rambut, di syorkan ambil minuman AURA WHITE L-GLUTATHION + TILAPIA COLLAGEN+VITAMIN C+HYALURONIC ACID+TRIPLE STEMCELL PHYTOCELLTEC . Ia bukan sahaja memberi rambut anda sihat malah kulit akan jadi putih dan gebu. * Sesetengah orang yang menggunakan produk kecantikan tidak nampak kesan atau bertambah teruk disebabkan masalah dalaman badan kita. Oleh itu saya syorkan anda pengambilan minuman AURA WHITE yang dapat selesaikan masalah anda Insyallah KEBAIKAN AURA WHITE: 1) Sesuai untuk lelaki dan perempuan 2) Anda dapai merasai kesan dalam 10 hari 3) Menggunakan gabungan antioksidan terhebat didunia 4) Merawat serta mencegat jerawat 5) Wajah cerah berseri tanpa perlu SUNTIK 6) Mengecilkan liang roma 7) Merawat Enzema dan Prorisis 8) Mencegah kedutan dan kekenduran pada kulit 9) ALTERNATIF kepada SUNTIKAN VITAMIN C dan GLUTATHIONE 10) Menghilangkan Tompok Hitam dan Parut 11) Kesan Pencerahan Yang Menakjubkan 12) Meningkatkan fungsi setiap sel dan melambatkan proses penuaan 13) Mencegah kerosakan KOLAGEN 14) Meningkatkan daya ketahanan badan 15) Rambut dan kuku menjadi lebih sihat 16) Melindungi daripada sinaran UA-B 17) Menyembuhkan luka dan mencegah parut 18) Badan menjadi lebih sihat dan bertenaga 19) Membantu Menyah toksik dan pencemaran didalam tubuh dan menghasilkan kulit lebih cerah CARA PENGAMBILAN: 1) Masukkan 2 scoop ke dalam shaker dan goncang. 2) Bancuh menggunakan air mineral /air bersih biasa.. Tidak digalakkan menggunakan air panas kerana dikhuatiri zat-zat aktif akan mati dan hilang 3) Jauhi minum / makan dari sumber yang mengandungi kafein seperti kopi, teh dan sebagainya kerana kajian menunjukkan kafein mampu menghilangkan zat aktif dan tidak baik untuk kecantikan kulit. 4) WAJIB minum air masak / mineral /air bersih sekurang-kurangnya 3-5 liter sehari untuk kadar serapan yang cepat dan kesan yang pantas. 5) Cara yang sesuai untuk pengambilan AURA WHITE adalah semasa perut kosong. Di sarankan ambil pada waktu pagi (2 jam sebelum sarapan) dan malam sebelum tidur (2 jam selepas makan malam) Soalan Lazim a). 1 jar tu brapa gram? Tulis 500gm, tp kenapa isi ia 400,000mg? - Sebab ia termasuk berat jar/bekas ia.. isi kandungan memang 400gm=400,000mg b). 1 jar tahan brapa lama? - Bergantung cara pengambilan. Jika sekali sehari, tahan 2 bulan. Tapi permulaan amal, di sarankan minum lah 2 kali sehari, pagi dan malam. Jadi ia tahan untuk sebulan.. Nak kesan bagus dan cepat kan, jadi minum banyak2 sikit..hehe.. (air bersih juga minum secukup nya ye..) c). Rasa ia macam mana ye? - Rasa manis2 anggur..:) sedap.. kena cuba sendiri, baru tau.. d). Jar tu plastik ke tin? Kang berkarat lak, bahaya tu.. - Bekas plastik yang cantik, macam tupperware.. Dah habis isi nanti boleh gantikan dengan biskut..hehe.. e). Alahan seafood/resdung boleh ambil? - Boleh. Kolagen ia dari sumber akuatik - ikan talapia, tiada unsur marin. Bahan2 lain dari ekstrak buah juga sarang burung.. sangat bagus untuk kesihatan dalaman selain untuk mencantikkan kulit.. f). Jika ada penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis atau jantung boleh minum ke? - Aura white selamat untuk semua. Ia minuman bernutrisi bebas gula dan pengawet. Jika makan ubat, jarakkan masa pengambilan. Jika bimbang berlakunya tindakbalas yang teruk, cuba minum dengan dos yang sedikit dulu, setengah scoop.. g). Berapa lama nak nampak halus, cerah, gebu ni? - Jika konsisten 2 kali sehari, jaga pemakanan dan badan sihat, tentunya kesan terserlah pada kulit dalam tempoh 2 minggu sahaja!!

Sort by:

AURA WHITE GLUTA-C 400000MG

Last updated by kakibising 10 months ago
Join this live chat!
0 comments