'Frust Ditolak' - Lelaki Ini Pilih Untuk Melakukan Pembunuhan Wanita Beramai-Ramai

Lelaki ini membesar dalam keadaan emosi yang tidak stabil.

Memang sudah menjadi lumrah seorang manusia ingin disayangi oleh seseorang yang boleh dipanggil teman hidup. Dengan hadirnya mereka ini boleh membuatkan anda merasa lebih diperlukan dan mempunyai hidup yang lebih bermakna.

Image via Hitsss.com

Namun, bagaimana pula jika ada individu yang mempunyai masalah dalaman dan susah untuk mendapatkan pasangan hidup atas alasan yang tertentu?

Contohnya seperti perkongsian Sheikh di laman Twitter miliknya tentang seorang lelaki yang berumur 22 tahun yang membuat keputusan untuk melakukan pembunuhan wanita secara beramai-ramai (mass-murder) sebab terlalu kecewa.

Apa sebabnya? Baca perkongsian penuh di bawah:

Lelaki yang dikenali sebagai Elliot Rodger ini berusia 22 tahun pada tahun 2014 sebelum mati kerana bunuh diri. Dia dikatakan mempunyai sifat malu yang kritikal sejak berusia 9 tahun.

Ini merupakah wajah Elliot yang telah tersebar di media sosial sejak tahun 2014:

Elliot membesar dalam keadaan yang tidak stabil dan paling takut jika ditolak oleh perempuan. Dia juga dikatakan seorang yang nerd dan pelik. Mungkin itu penyebab kenapa perempuan takut untuk dekat dengannya.

Elliot juga dikatakan sangat aktif dalam vlogging dan dia menggunakan platform YouTube untuk meluahkan perasaannya di dalam video tersebut

Anda boleh tonton klip penuh luahan perasaan Elliot di bawah:

Elliot mula melepaskan dendam terhadap semua perempuan kerana perasaan yang telah disimpan selama ini. Banyak tembakan rambang telah dilepaskan dan menyebabkan ramai perempuan mati dan cedera atas tindakannya.

Selepas perbuatannya diketahui oleh pihak polis, dia membuat keputusan untuk bunuh diri dengan menembak kepalanya sendiri

Beberapa sumber mengatakan bahawa Elliot tidak senang dengan darah Asian yang ada di dalam dirinya. Dia menyangka itu merupakan sebab kenapa perempuan mat saleh tidak memilih dirinya.

Elliot ada rupa yang boleh dipuji namun perkara ini mungkin terjadi kerana dia mempunyai cita rasa yang tinggi

Kesimpulannya, kawal kemarahan dan cari bantuan yang sepatutnya jika perlu.

LIKE Facebook dan follow Twitter SAYS SEISMIK dan temui segala cerita mesti kongsi sekarang!

Leave a comment