seismik

"Kuatkan Hati" - Tak Sanggup Tengok Suami Penat, Wanita Kongsi Tolong Cat Rumah Madu

"Syurga menanti akak" - Netizen

Cover image via @fiena_nasir (TikTok)

Follow kami di Telegram, jadi antara yang terawal untuk dapatkan berita dan artikel-artikel menarik di SAYS Seismik.

Dapat menjalinkan hubungan sah dengan pasangan merupakan perkara yang paling bahagia dan indah dalam hidup

Namun, siapa sangka lelaki yang digelar suami itu menyatakan hasrat untuk berpoligami. Sebagai wanita, sudah tentu pada awal hatinya luluh tetapi dia harus kuat dan terus hadapi ujian yang diberikan. 

Sama seperti apa yang berlaku kepada wanita ini apabila dia telah dimadukan oleh suaminya. Namun dia tetap kuat menghadapi ujian hidup telah mencuri tumpuan. 

Lihat video penuh itu di bawah: 

@fiena_nasir

Tetaplah berbuat baik walau pernah disakiti…Tiada paksaan.. saya yg rela nak tolong suami. ala cat sikit je… Tak luak mana pun tenaga ni… …

TIARA PAKYUSSX - ᴘᴀᴋʏᴜss’x [ᴄᴀ]

Sanggup cat rumah madu sebab kesian tengok suami buat sendiri

Menerusi video berkenaan, kelihatan seorang wanita sedang berkongsi rakamannya di sebuah rumah. 

Apa yang lebih menarik perhatian adalah apabila dia bertindak menolong suaminya untuk mengecat rumah isteri baru. Katanya, dia ingin meringankan beban suaminya. Dia juga ikhlas menolong cat rumah madunya itu. 

Lihat video sambungan itu di bawah: 

@fiena_nasir

Doakan semoga diberikan kekuatan…

Aku Tahu - UNGU
@fiena_nasir

Bukan prank. tak de masa Nak prank2..

CINTA BAWA DUKA WILFEXBOR - WILFEXBOR

"Macam mana boleh kuat tengok semua ni depan mata" - Netizen

Susulan tularnya video itu yang kini meraih sehingga 400K tontonan, 16K tanda suka dan 500 komen di TikTok, rata-rata netizen turut memberikan pelbagai reaksi terhadap wanita itu. 

Berikut di bawah merupakan antara komen menarik daripada netizen di TikTok:

Kuatnya hati akak ni, semoga sentiasa dipermudahkan urusan!

Like Facebook, follow Twitter dan Instagram SAYS Seismik serta temui segala cerita ‘mesti kongsi’ sekarang!

Image via SAYS Seismik

Baca lagi artikel menarik di SAYS Seismik: