seismik

"Nak Tengok Ta*k" - Gelagat Budak Ini Terjah Mak Dekat Toilet Buat Ramai Terhibur

Allahu, buat hal lah kau dik!

Cover image via @wawaazizzzz (TikTok)

Follow kami di TelegramInstagram dan TikTok SAYS Seismik, jadi antara yang terawal untuk dapatkan berita serta artikel-artikel menarik.

Sebagai suri rumah tangga, sudah pasti amat memenatkan kerana 24 jam berada di rumah dan melayan kerenah anak-anak saja

Tambahan pula jika anak-anak jenis yang suka ikut kita ke mana saja, termasuklah tandas. Memang tidak tenang nak membuang air dibuatnya.

Namun, lain pula yang terjadi dalam sebuah video ini apabila seorang wanita berkongsi gelagat lucu anaknya ketika dia sedang berada dalam tandas telah mengundang dekah ramai.

Lihat video penuh itu di bawah:

@wawaazizzzz

Mak mak memang tak boleh duduk toilet dengan aman ek

original sound - Wawa Aziz

Mak tengah 'melepaskan hajat', sekali anak selamba datang nak tengok tahi

Menerusi video yang dimuat naik oleh @wawaazizzzz, kelihatan wanita itu sedang berada dalam tandas di rumahnya untuk membuang air besar.

Apa yang menghiburkan adalah apabila anaknya tiba-tiba masuk ke dalam tandas dan Apa yang menghiburkan adalah apabila anaknya tiba-tiba masuk ke dalam tandas dan meminta sesuatu yang diluar jangkaan.

"Nak tengok taik," kata anaknya. Wanita itu berkata "No" tetapi anaknya tetap mengulangi ayat yang sama membuatkan dia tergelak.

"Mak mak memang tak boleh duduk toilet dengan aman ek," katanya.

"Muka dia macam interested betul ya nak tengok. Dia punya mintak tu macam mintak nak beli mainan kat pasar malam" - Netizen

Ketika artikel ini ditulis, video tersebut telah meraih sehingga 2.8M tontonan, 254.7K tanda suka serta 19.1K perkongsian di laman TikTok.

Rata-rata netizen turut terhibur melihat gelagat selamba budak perempuan itu dan tidak menyangka permintaan yang keluar dari mulutnya.

Berikut di bawah adalah antara komen menarik daripada netizen di TikTok:

Lain macam ya request dia. Yang bukan-bukan je awak ni dik :D

Like Facebook, follow Twitter dan Instagram SAYS Seismik serta temui segala cerita 'mesti kongsi' sekarang!

Image via SAYS Seismik